sport, rekreacja, zabawa...
sport, rekreacja, zabawa...Komunikat
W dniu 01.11.2024 roku Kryta pływalnia będzie nieczynnaRezerwacje:
02.11.24r. - 7.00 - 13.00 tor nr 1 , 6, 7.00 - 8.00 tor 2, 13.00 - 14.00 tor 5,6
03.11.24r. - 8.00 - 13.00 tor nr 1,6 , 13.00 - 14.00 tor 1,2 , 19.00 - 20.00 tor nr 1
w dniu 11.11.2024 roku Kryta Pływalnia będzie nieczynna
Cennik
-Bilet normalny 20 zł-Bilet normalny 14 zł - dot. karty mieszkańca
-Bilet ulgowy 14 zł ( uczniowie i studenci do 25 roku życia za okazaniem legitymacji, seniorzy po 60rż, osoby niepełnosprawne w stopniu znacznym )
-Bilet ulgowy 8 zł - dot. karty mieszkańca
-Bilet rodzinny 50 zł ( za każde kolejne dziecko cena biletu wzrasta o 8 zł )
-Bilet ulgowy w ferie i wakacje 10 zł ( uczniowie i studencki do 25 roku życia za okazaniem legitymacji )
-Bilet ulgowy w ferie i wakacje 6 zł - dot. karty mieszkańca
-1 minuta 0,50 groszy
Zarządzenie Nr 206/2023 Prezydenta Miasta Wejherowa z dnia 21 listopada 2023r.
-Karnet ulgowy 110 zł
-Karnet ulgowy 100 zł - dot. karty mieszkańca
-Karnet normalny 150 zł
-Karnet normalny 130 zł - dot. karty mieszkańca
-Wynajem pływalni 570 zł
-Wynajem toru 120 zł
Cena obejmuje 70 minut łącznie z korzystaniem z basenu oraz szatni i pryszniców. Przekroczenie czasu powoduje naliczanie minutowe.
Esok
Szanowni Klienci uprzejmie informujemy, że od 05.01.2022. o godz. 15.00 weszły w życie nowe zasadyElektronicznego Systemu Obsługi Klienta
ZASADY FUNKCJONOWANIA
Elektronicznego Systemu Obsługi Klienta (ESOK)
na Krytej Pływalni w Wejherowie przy ul. Nanickiej 22:
1. Podstawowa jednostka rozliczeniowa to pobyt 50 minut na pływalni plus 20 minut na przebranie w strefie płatnej wg aktualnego cennika.
2. Czas pobytu naliczany jest od momentu odczytu „chipu” przez kasjera do momentu ponownego odczytu „chipu” przez kasjera.
3. Po przekroczeniu limitu czasu naliczana jest dopłata minutowa wg aktualnego cennika.
4. Rodzic odprowadzający dziecko ( do 7 lat) na zajęcia zorganizowane pobiera chip dla rodzica – 15 min , za przekroczenie tego czasu naliczana jest dopłata minutowa wg aktualnego cennika.
5. Osoby indywidualne mogą wchodzić na basen w miarę wolnych miejsc, ( o pełnej godzinie) wybierając się więc na basen należy wziąć to pod uwagę.
Informacja o rezerwacjach i wolnych miejscach pod numerem tel.: (058)677 60 88, w punkcie kasowym,
tablicy informacyjnej Krytej Pływalni lub na stronie www.zrs-wejherowo.pl .Klient (grafik)
6.Opis działania: Po otrzymaniu paska w recepcji ,klient podchodzi do bramki wejściowej , przykłada pasek do czytnika umieszczonego na bramce, po akceptacji paska zaświeca się zielona lampka sygnalizująca ,że przejście jest otwarte. Od tego momentu nalicza się czas pobytu. Klient ma 10 minut na przebranie ,po tym czasie zaczyna się rozliczanie czasu normalnego.( 50 min pływania) następnie plus 10 min na przebranie .Po skorzystaniu z naszych usług klient udaje się, przechodząc przez bramkę do kasy. Klient podaje pasek kasjerce , która przykłada go do czytnika. System po odczytaniu paska weryfikuje go, sprawdza czas korzystania z usługi. Jeśli nie ma dopłaty klient opuszcza teren pływalni .W przypadku dopłaty , klient musi uiścić wskazaną kwotę po czym otrzymuje paragon z kwotą dopłaty. Uregulowanie dopłaty przez klienta, kończy pobyt na terenie pływalni .
7. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości klienta dotyczącej czasu naliczonego podczas korzystania z naszych usług, istnieje możliwość wglądu do szczegółowego raportu użytkowania transpondera – wg numeru, z którego klient korzystał. Raport ten zawiera: godzinę sprzedaży; godzinę wejścia; rodzaj usługi, z której korzystał klient; czas pobytu; godzinę wyjścia i kwotę uiszczonej zaliczki - wpłata przy zakupie biletu, oraz kwotę ewentualnej dopłaty. Ponadto klienci będący na basenie, mają możliwość na bieżąco kontrolować należność za wykorzystane przez siebie usługi, poprzez przyłożenie transpondera do wyznaczonego do tego czytnika zainstalowanego na niecce basenowej.